T O P

gay🌠irl

gay🌠irl

bull_frogs-are-swag

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺


BigBeefySquidward

Woah buddy u must really like stars 😀


bull_frogs-are-swag

Yeah, stars.....


TheVoidsAdvocate

***S.T.A.R.SSSS-***


BigBeefySquidward

and Man Ass 🥺👉👈


BeegGayFrog

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺


zzombie119

Not a fan of stars that aren’t you ngl 🥺


Logan_MacGyver

Holy shit. My boyfriend is interested in space and he uses that emoji a lot (And he kinda likes if I'm a cruel dom with him...)


Novarcharesk

God, I think he may be my long lost twin :P


ghoulsmashrr

Rough sex while out in the field star gazing


EGG_PLANT_MAN

Actually I prefer shoegazing


doctorlight01

How do you KNOW?!?!?!


Novarcharesk

I don't use that emoji, but space is so fascinating (love black holes and neutron stars), and yes, I love being a submissive bottom. Weird.


PlutoTheSynth

But I’m asexual and I use 🥺(sometimes)


goronslime

Do you like stargazing?


PlutoTheSynth

Maybe, I don’t stare at stars for a hobby but I think they pretty


goronslime

Close enough


INTPgeminicisgaymale

I mean I do like seeing stars when having rough sex if you know what I mean


taylortiki

If u still focus on stars while getting gutted, he s not rough enough


purrmochii

aww stargazing is so fun 🥺


BlueTiger1220

Am interested in one of these things, feel free to take a guess


Rryzlrr

They ain’t lying


TecoTek

I love stargazing. But never used that emoji, it looks stupid af... Imo.


aluminatialma

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺


taylortiki

Just bend over and show me ur "bussy"


PolyNomy19

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺


Nicistarful

Rough sex while stargazing


200tonsofbadluck

S T A R G A Y Z I N G


RC0702

I hope to be stargazing like 😵 after rough sex🥺🤣


gameo99

I couldn't even say no. 😭😭


LifeIsALosingBattle

or they’re pedophilles there’s no inbetween


commandolandorooster

🥺


LifeIsALosingBattle

ah yes, discord mod


cyboii

Wow, you feeling ok?


LifeIsALosingBattle

bruh people who say 🥺 are creepy as fuck, it seems everyone on this subreddit likes to disagree with commonly accepted opinions